Chillin kodus.

Tsauuuuu..

Ma siis teen blogi nagu eilegi.

Eelmine kord oli aega nii palju üle, et pidin blogima.

Pärast kooli (eile) läksin ruttu kodust läbi ja kohe bussile ja kohe ülikooli. Kohale läksin 1h enne oma tunni algust. Asi oli selles, et juba esmaspäevaks peavad kõik dokumendid aetud olema.

Ma mõtlesin ja tuli välja, et kui ma nii ei teeks, ei jõuakski dokumentidega esmaspäevaks valmis.

Niisiis läksin, ajasin asja korda ja lisaks jäi 30 minutit ülegi.. Mul polnud midagi teha, niisiis istusin maha ja blogisin.

See 1. pilt mu blogis oligi sellest, kuidas ma seal istusin (XD)

Kusjuures minu uues rühmas on niiiii toredad ja sõbralikud kaaslased. Saingi kohe sõbraks nendega. Nad on igati abivalmid ka..

Appikene! Ma oleks nagu taevasse sattunud ^^

Nii et uue gruppiga olen täiega rahul!

Niisiis..

Ma olen tegelikult haige praegu, nii et viibin kodus (XD).

image

Mina xd

image

Muud tarka öelda ei oskagi..

Leave a comment