Today – all emotions

Tere kallikesed!

Viimasel ajal on nii palju muutunud. Kuigi mul on olnud südames väga raske ja tunded on minu üle võimust võtnud, tunnen ma, et alus on pandud millelegi uuele. See on V Õ I M A S. Aga kuna see on isiklik, ei hakka pikemalt rääkima.

Mul on igaljuhul olnud raske emotsioone ohjeldada. Targem ongi kõik endast välha saada. Kui ma olen kurb, siis ma alati tahan enda tunded kuhugi üles kirjutada.

Kui aega rohkem kirjutan täpsemalt, nõustudes Johannaga, ka mina elan viimasel ajal nädalavahetustele.

Koolis on raske, õppida antakse liiga palju, kuna ma tegelen ise ka liiga paljude asjadega, siis aega on vähe. Keerasin oma tunniplaanid pekki, nüüd on jälle nii, et kõik päevad on täis, puhata ei saa, jõuad õhtul väsinuna koju ja õpid uneajast.

Mul pole valikut…

Aga täna on mu sünnipäev!

image

Järgmises postituses seletan, mis pilt see on ^^

Soovin, et saaksin siia blogisse veel kirjutada, aga kahjuks pean nüüd magama.

Armastan

2 thoughts on “Today – all emotions

  1. yuoya says:

    こんにちは。

Leave a comment