Päike! ^.~

Päris paljust oleks rääkida..

Näiteks sellest, et mu isa vannitoas remonti teeb, või et ma juba terveks hakkan saama, või et nii raske on sünnipäevaks kuupäeva paika panna, või et ma nii armastan klaverit mängida..

Noh.. Saitegi teada!

Ma viimasel ajal olen nii õnnelik. Asjad lähevad hästi. Ma kuulen juba paljude suust: “Vau, su jaapani keel on nii hea, kui kaua/kuidas õppisid, õpeta mulle ka!” Või et “Sa alati kiidad teisi, aga tegelt oled ise ka uskumatu, sa lihtsalt ei saa sellest aru” või “Sa oled nii tark”….. Seda kõike ei mahuta siia ära. Ma tahan teile öelda, et need sõnad tähendavad mulle nii palju! Ainult teiste pärast olen ma see, kes olen.

Ja ma olen tänulik kõikidele, kes mu ümber on, isegi neisse, kes kritiseerivad.

Lõpuks on sellest abi, see õpetab toime tulema ka raskustes.

Nii et minu austus teile, igale ühele!

Üks minu tsitaat:
“Ärge kunagi mõistke kedagi süüdi, sest iga asja taga on põhjus, ja põhjuseks on valu…

Aga tehke head ja aidake üksteist :)”

 

image

Leave a comment