Oihei! Kirjutasin just (mobiiliga) enda arvates küllaltki rabava teksti valmis ning maandusin pilte tegema, kui avasin selle aknakeae ja tekst läinud. Ega’s midagi, kirjutan midagi sama lolli asemele ;3

Kuidas teie päev möödus? Mina olen külma saand pisut. Vististi püsin homme kodus.

Ilm on täiega kahtlane.. Alles mõtlen, et ei tea kui tore aprillikuukene potsatas naha kui hakkab tundide viisi L U N D sadama. Eino M I D A? Loodetavasti sel aastal “juunikuus lumi on maas” laulma ei pea. Mina ei tea, kas nutta või naerda. Iseenesest laulan juba jõululaule ja kujutan ette, et on alles jaanuar või veebruar.

Lumi hommikul

image

Ja praegu

image

Kõik on valge.. Ma arvan, et see-eest Jaapanis on küll +20 °C.

Mina sain nädalavahetuseks juba nahktagi selga ja nüüd rahulikult käin talvejopega. MIS TOIMUB??? At least I hope the world end won’t come so soon..  Kaasan, tasukete~! >

Noja nõnda see tuul rebis mind ja nahktagi ja kurk on valus + hääl ära. Täna 1. tunnis pidin just palju rääkima. Ma tegelt ei saanud, aga pidin, nii et mu hääl kõlas nagu mingi megakoletise krabin.

image

Ma tegin täna kaneelisaiu. Imelik, aga mul on alati kodus süüa tehes nii, et tulemus on megarabav ja siis yerve pere kiidab. Tahaks suur olla ja iseseisev ka. Tavaliselt ma nii ei mõtle, aga viimasel ajal on nii meeletult põnev nii mõelda, et kunagi teen kõike nii nagu tahan. Nii ootan, mida tulevik toob ;)

Kaneelisaiad valmimisjärgus:

image

image

image

image

1st kilost saab alati umbes 27 saiakest. Need olid suht magusad, nii et pärast kolme hävitamist ma muud ei tahtnudki. Küllap aga varsti veel kööki hiilin.

Head ööd. Tänan kõiki, kes kuidagiviisi selle pika ja igava ja sisutühja aruande läbi lugesid.
Aitüma, aitüma!

5 thoughts on “

  1. Johanna says:

    Hihi :) Lugesin läbi :)
    Meil ka siin Haapsalus lumi maas, täitsa kohutav.. tahaks kevadet juba. Ma ei tea, mul ka kurk kahtlane, aga haigeks ma ei kavatse jääda :)
    Lahe postitus, tahaks neid kaneelisaiu :D

    • kohapink♥ says:

      Aww. Armas, et üldse kommenteerida viitsid. Kõige naljakam ongi see, et ma tean, et tegelt loevad mitmed seda blogi, aga kindel olen ainult sinus, sest oled ainuke, kes kommenteerida suvatseb! XD

      • Johanna says:

        Haha, ega jah.. Ma ka vahepeal mõtlen, et kas mu blogi üldse loetakse, aga tean osasid, kes loevad, lisaks külastajate arv on ka tavaliselt üle kümne :D

      • kohapink♥ says:

        Nii see lähebki. Tegelt ma ka loen alati. Ma siis püüan edaspidi rohkem kommenteerida. Mõtlesin hiljuti, et võiks olla nupp “loetud”, kust blogi omanik näeb, kes on antud postitust lugenud! XD

      • Johanna says:

        Ohohh, päris hea idee :) Aga ega tegelt see kommenteerimine polegi kõige tähtsam.. vähemalt ma ise tean neid päris mitmeid, kes mu postitusi loevad.. ja sina oled üks nende mitmete seas ;)

Leave a comment