Anniversary..

Yaho~~!

Täan ma suht midagi ei kirjuta, sest nii õhtu ja ma ei jaksa praegu eriti.

Panen mõned nunnud videod :)

Homme siis uus bioloogia tund.

Täna oli klaveris ja solfis cool, läks hästi!! Solfedžos tegime proovieksamit (lõpetame esmaspäeval uues solfi tunnis), tegime meloodilist dikaati, ilma vigadeta tuli!! ^^

Pean nüüd iga päev palju klaverit harjutama, enne eksamit on pingerikas ja kiire aeg. Ma ikkagi ei stressi ega muretse.

Ilusad ilmad teevad tuju nii heaks <3

Mul on lahe rutiin, et ma tueln koju, söön, õpin, koristan toa ära, panen koolikoti kokku, panen järgmise päeva riided valmis, vaba aeg (vaatan jaapani keelseid videosid, arvutis, loen raamatuid).

Ma olen maailma kõige emotsionaalsem inimene ja maailma kõige enesekriitilisem (ja mu emme on samasugune).

Ma tahaks praegu metsikult lobisedaa…

Elu on lahe ja tore ja ma metsikult tahan Jaapanisse, aga see tunne pole reaalne. Ma tean, et saan, aga ma ei usu..

 

NUNNNUUUU!! <3

On see laul, mis on meelde jäänud 20. aprillil aasta tagasi, väga ilusa meloodiaga, hingematvalt ilusaga

Täna, aastal 2012 reedel 20. aprillil, tähistan ametlikult seda päeva, mil mulle hakkas Jaapan väga meeldima. Alates sellest päevast on Jaapan osa minust. Lahutamatu. Nii et solavtes Jaapanit, jaapanlasi, kõike sellega seoses, teete haiget ka mulle. Traditsioon sai alguse alles sel aastal. Lihtsalt teadsin, et alates 20. aprillist on see tähtis päev. 20. aprill, sest siis läksin klassiõele külla ja kuulasime/vaatasime mõnda laulu ja ma esimest korda tegin selle popmuusikaga tegemist. See leht sai tuttavaks minuga esimest korda: http://projecthello.com/. See on mul järjehoidjates #1 leht. Lihtsalt see peab nii olema.

2 thoughts on “Anniversary..

  1. Johanna says:

    Aga uskuma sa pead, muidu võib tekkida võimalus, et ei saagi :)

Leave a comment